søndag 25. januar 2009

Sukkersött - Utfordring #25, skisse #7


Her er mitt bidrag til ukens utfordring hos sukkersött. Dette er første gang jeg er med på dette - så det er litt skummelt:-P Utfordringen var ei skisse som Maya hadde laget. I tillegg utfordret Maya oss til å pynte alle sidene av kortet. Det kommer ikke fram av bildene, men på kortets bakside har jeg en enkel pynting med stempel..
Materialer: Kartong - Bazill, Mønsterark - Autumn Leaves, Stempel -KH, Rub-on - MF, Blomster - Prima

7 kommentarer:

  1. Ååååå, for et utrolig lekkert kort *sukk*

    SvarSlett
  2. Åhhh *sukk* Så nyydelig kort du har laget etter skissen min :)
    Lekre detaljer og farger!
    Likte godt den gull-swirlen :)
    Nyydelig pyntet innside også :)
    Klem fra Maya.

    SvarSlett
  3. Nydelig kort!
    Som fersk blogger selv(har hatt blogg i litt over 1 uke....)føler jeg med deg! Litt skummelt først, men du verden så gøy!!!!!! Du har ingen grunn til å være nervøs!
    Følger deg gjerne!
    Anita =)

    SvarSlett
  4. ....og her komer en Award fra meg!
    Du finner den i bloggen min!
    Lykke til videre med bloggingen!
    Klem, Anita

    SvarSlett
  5. For et nydelig kort - delikate farger:)

    SvarSlett
  6. Veldig fint kort du har laget! :o)

    SvarSlett
  7. Wow,Wow, Wow. Dette kortet var NYYYYYELIG!

    SvarSlett