onsdag 3. november 2010

Rødt er tabu!

Jeg har begynt på sesongens julekort, og kjenner at førjulsstemninga er i ferd med å bre seg - selv om vi så vidt har begynt på november. Det er deilig å tenne lys på mørke kvelder, sette på litt julemusikk, lage seg en god kopp med te, og sette seg ned med vakre julepapir, stempler og pynt - herlig!
Jeg har laget dette enkle julekortet, og så etter hvert at det kunne passe fint til utfordringen hos anonyme scrappere. Så her kommer et julekort uten rødt ;)



Nå skal jeg sette meg ned med de nye magnolia stemplene mine, og kose meg!
Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. For et flott kort, nydelige blomster du har brukt og spennende oppsett! :)
    Takk for at du delar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Så kjempe flott :) Nydelige farger og motiv.
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  3. Dette var nydelig :D Har tittet i bloggen din og synes du lager mye fint. Spesielt liker jeg vintage prosjektene dine!

    Klem fra Silje

    SvarSlett
  4. Nydelig julekort!! November er en herlig førjuls måned:-) Kose seg inne med levende lys, musikk og kort laging...perfekt!!

    Ha en fin og kreativ torsdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Flott julekort!
    Herlige farger, nydelig motiv!
    Takk for at du deltar hos AS!
    :D

    SvarSlett
  6. Nydelig kort. Det var så fint med så sarte farger til det motivet..

    SvarSlett