søndag 20. februar 2011

Gult er kult?

Gult er ikke en farge jeg bruker så mye når jeg fargelegger motivene på kortene mine. Men jeg tenkte jeg skulle forsøke med noen gule tulipaner på dette magnoliamotivet. Synes andre kan være veldig flinke til å bruke gult på kortene sine. Men når jeg skal prøve på dette selv, kommer påskestemninga snikende! Og når det er gule tulipaner - da blir det i alle fall et påskekort.. Eller hva synes du?
På dette kortet har jeg brukt papirer fra Maja Design og Papirdesign. Blomster fra Kort&Godt. Perler fra MF. Blonde og pebbles fra Prima. Motivet fra Magnolia er fargelagt med distress ink refiller. Jeg har også brukt litt stickles (star dust) og Liquid pearls (white opals) på motivet. Ellers har jeg brukt en punch fra fiskars, fotohjørner fra QK. Jeg har svertet kantene med walnut stain og sydd med symaskin.

Jeg tenkte jeg skulle delta i følgende utfordringer med dette kortet:
Sketchy Colors #59 - Skisse
Sukkersött #113 - Blonder, perler og blomster


Ha en fin søndag!
Klem fra Tonje :)

3 kommentarer:

  1. Ååå så nydelig kort, Tonje:O) Skikkelig lekre farger, nydelig design, og Tilda er flott farget! Søtt med ørepynt:)
    Takk for at du deltar hos Sukkerött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  2. Så nydelig kort og så fint det var med duse fargene sammen med det gule.
    Stilig med fjæren også...herlig ♥
    Takk for at du deltar hos SC denne uken.
    KLem Anne

    SvarSlett
  3. Nydelig kort du har laget.
    Lekre duse farger sammen med det gule var flott.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!

    SvarSlett