lørdag 30. april 2011

Nytelse

Denne LOen har jeg laget til utfordringen "scrapp ordet" hos Scrappehuset. Ordet som skulle scrappes denne gang var "Nytelse". Jeg har scrappet et bilde der jeg nyter å være "tante" til mitt lille fadderbarn :)





Denne gangen har jeg også forsøkt å lifte meg selv ;) På scrappetreffet i Bodø fikk jeg endelig brukt et mønsterark som jeg har slitt litt med å bruke. Jeg løste problemet med å klippe ut blomstene på arket, og brukte disse på LOen. Noen av blomstene har 3D puter under slik at de står litt ut fra bakgrunnen.


Her er originalen (som jeg må innrømme ble den jeg likte best av de to) :)






Papirene jeg har brukt kommer fra Maja D, Pion design og Prima. Swirls og pebbles fra Prima. Ellers er LOene ganske enkle :)



God helg!



1 kommentar:

  1. For en hærlig LO! Eller 2!
    Jeg digger at LOen er så rolig og dus, og så kommer rosene og piffer det hele opp!! KNALLstilig!!

    Tusen takk for at du ble med og nøt sammen med oss!!

    SvarSlett