lørdag 19. desember 2009

Sukkersött Utfordring #64 - Håp

Hos Sukkersött gikk en av adventsoppgavene ut på å lage en gavepose. Jeg lagde likså godt tre poser mens jeg var i gang ;)

Posene skal bli julegaver til noen i familien, så det er best å ikke røpe hva de inneholder ;)

Jeg har brukt samme oppsettet på de tre posene, med noen få ulike nyanser.

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign og Websters. I tillegg har jeg brukt bølgepapp som bakgrunn for motivet. Jeg har malt bølgepappen med gesso. Jeg har brukt min edge scraper på arkene, og svertet med fluid chalk - creamy brown. Symaskinen har også fått seg noen runder :)



Stempelet er fra Magnolia. Søte Tilda som åpner julegaven sin :) Jeg har fargelagt henne med distress ink, og hatt på litt glitter stickles her og der.



Baksiden av posene er enkelt dekorert med mitt personlige stempel og noen blomster. Blomstene jeg har brukt på posene kommer fra Prima og Papirloftet (og noen husker jeg ikke helt hvor de kommer fra). Billett og frimerker kommer fra MM - Vintage findings. Bokstavene er grungeboard som jeg har malt med crackle paint.



8 kommentarer:

  1. knallfine poser og kjempefin blog du har ♥

    SvarSlett
  2. Åh, så nydelig poser du har laget!! Skikkelig detaljrike, og vakre!! Du lager nå forresten bare flotte ting, jeg kommer tilbake og titter jeg ;) Riktig god jul til deg, klem, Cesilie :)

    SvarSlett
  3. Fantastiske juleposer! Skikkelig Stilig med den bølgepappen!

    Hjertelig takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
    Ønsker deg en Gledelig Jul og et Riktig Godt Nyttår!
    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  4. Takk for kommentar i bloggen min!!!
    Jøss, så mye flott du lager av kort, scrapping og mer.
    Og de gaveposene var bare supre!!!
    Ha en flott kveld!
    -klem-

    SvarSlett
  5. Oi, så søte disse var! Nydelige!! Din blogg var helt ny for meg - og jeg titter gjerne innom igjen! Så mye flott du lager!!! Legger deg like godt til i blogglista mi!

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!
    God jul til deg! :) Klem, Hege

    SvarSlett
  6. Hej!

    Superfina påsar! Vilken fin blogg du har. :o) Jag hittade hit precis, och jag kommer tillbaka! ;o) Du gör otroligt mycket fint.
    Kram,
    Hanna

    SvarSlett
  7. Hei, så herlige diss var. tenker det er noen som blir glade. Koselig å følge deg...
    Juleklem fra Linda
    God Jul forresten....

    SvarSlett
  8. Gaveposene var rå lekkre ! å du er kjempeflink å fargelegge, det sliter jeg med som nybegynner..

    slenger meg på som følger,

    fortsatt god jul, hilsen marielle =)

    SvarSlett