tirsdag 12. januar 2010

En julete LO :)

I helga fikk jeg endelig printet ut litt bilder fra jula som jeg kunne kose meg med. Jeg fikk blant annet laget denne LOen med bilde av meg og mamma :)


Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maja D, Papirdesign og Bo Bunny. Ellers har jeg vært på et dypdykk i mormors syskrin og sikret meg mange fine skatter til prosjektene mine. På denne LOen har jeg brukt en fin gammel blonde :)

Jeg synes det er så fint med treknapper, og endelig fikk jeg sikret meg en boks med fine knapper fra Kort og godt.


Litt flere detaljer.. Jeg har brukt symaskin rundt hele LOen. Her er det nesten ikke en eneste LO som unnslipper symaskinen for tida ;) Ellers har jeg dilla på crackle paint og glimmermist, så det måtte også med :)
Ha ei fortsatt fin uke!
Klem fra Tonje


1 kommentar:

  1. Kjempeflott LO!!! Så mange flotte kort i bloggen din også! Tusen takk for en hyggelig kommentar i bloggen min.
    Hilsen
    Oxana

    SvarSlett