mandag 18. januar 2010

Skissedillaskisse #43

Jeg tenkte jeg skulle hive meg med på ukas skisse hos Skissedilla. Skissen er tegnet av Hege og ser slik ut:
Slik ble min tolkning av skissen:
En LO av meg og min lillesøster :)

Noen detaljbilder...



Materialer: Mønsterark fra MM, MME og Basic Grey. Crackle paint fra Ranger. Glimmermist fra Tattered angels. Rub-ons fra MF og knapper fra mormors syskrin :)
(fargene blir litt rare her i vintermørket, men det må jeg vel bare leve med inntil videre.. Heldigvis går det mot lysere tider!)

3 kommentarer:

  1. Hei! Takk for kommentar på bloggen min! Nydelig LO'en din og!:)

    SV: Lusken er bare et kallenavn, har alltid kalt henne for det :) Kommer av mellomnavnet hennes, Madeleine, kalte henne Maddelusken før.. Men så har det bare utviklet seg til Lusken =)

    SvarSlett
  2. Nyyydelig!
    Kjempekoselig bilde! Lekkert med det søte, og den krona digga jeg!
    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  3. Så herlig LO du har laget, digget alt med den jeg:D

    SvarSlett