søndag 29. mai 2011

To julekort til :)

Jeg klarte faktisk å lage to julekort til denne måneden :) Kanskje var det regnværet de siste dagene som ga meg litt inspirasjon og innetid :) Takk til hjertebodens juleblogg som gir inspirasjon til å få unna litt julekort allerede nå :)

Dette første kortet ble ganske enkelt, rent og pent. Motivet er hentet fra et utklippsark, men jeg husker ikke helt produsenten. Ellers har jeg brukt ark fra Pion design. Og pynten består kun av ei fjær, et par knapper, en blomst fra prima og halvperler fra Melissa Frances. Teksten "god jul" er tiny alpha. Under denne har jeg brukt litt crackle paint i fargen picket fence.


Det andre kortet er nok et kort med et Magnolia stempel på. Synes de er så utrolig søte, og blir bare bedre og bedre for hver nye kolleksjon :) Mønsterarkene er fra Maja design; en annen favoritt hos meg :)




Ellers har jeg fargelagt motivet med distress ink. Jeg har også hatt på litt stickles og liquid pearls for å skape litt effekter.

God jul! ;)

Klem fra Tonje Tomine






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar