søndag 7. mars 2010

Gavealbum

Skal snart avgårde i bursdagsselskap, men jeg tenkte jeg skulle legge ut et lite søndagsinnlegg her først. Tenkte jeg skulle vise fram dette gavealbumet som jeg har laget til det siste tilskuddet i familien Myrstad :)

Selve albumet er et trekkspillalbum i papp som jeg har malt med gesso. Deretter har jeg pyntet alle sidene med mønsterark, bilder og små tekster.


Mønsterarkene er fra Prima og Maja D. Jeg har også brukt blonde fra Prima, chipboardhjerte og rub-ons fra Melissa Frances.

Blomstene er fra Papirloftet, Prima, Unik hobby og diverse produsenter :)



Ønsker alle en superduper søndag!
Klem fra Tonje :)


5 kommentarer:

  1. For et nydelig album!!! Kjempe flott dekorert!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  2. Så nydelig album du har laget :-)

    SvarSlett
  3. Nyyydelig album!
    Så mange lekre kort du har laget også:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Oi.
    For et flott album, nydelig delikat stil.
    klem

    SvarSlett
  5. Nydelig album. Så fine bilder, og flott med all teksten du har med. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.

    SvarSlett