torsdag 11. mars 2010

Tri-shutter card :)

Endelig har jeg fått prøvd meg på et slikt kort! Har tenkt på å lage et slikt kort før, men jeg har liksom glemt det av, eller ikke hatt en passende anledning. Men endelig ble det gjort. Og det ble jo ikke så værst :) Enkelt å lage var det også.
Kortet har jeg laget på bestilling fra min kjære mormor, til et av barnebarna som fyller 30 år i dag :) Gratulerer med dagen Vera!
Her er noen detaljer:





Materialer: Mønsterark fra Maja D. Retro flower punch. Stempel fra Papirloftet og Ladybug and friends. Perler fra Melissa Frances. Crackle paint fra Ranger. Tiny alpha fra MM. Litt silkebånd og brads som brukes som "håndtak" når kortet dras opp. Roser fra Prima og papirloftet, og en liten hjertecharm :)
Ha en flott kveld!!
Klem fra Tonje :) :)



3 kommentarer:

  1. Åååå, så mye fint du lager. Kjempe lekkert asså!
    Følger med jeg nå ;)
    Du er hjertelig velkommen inn til meg også

    SvarSlett
  2. Nydelig brettekort!
    Så fine ark og koselige stempler!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Wow, så lekkert! Nydelig sammensetning av ark også digger jeg de herlige retro blomstene! :) Flotte stempeltekster du har brukt også! :) Dette kortet blir nok godt mottatt ja! :)

    SvarSlett