mandag 22. mars 2010

Påskeeske

Jeg har laget meg en liten påskeeske :) Tenkte jeg skulle bli med på påskeoppgaven hos Thats just so cute.

Jeg har tatt utgangspunkt i en eske med telys som jeg har kjøpt på rema. Etter noen lag med hvit gesso har jeg dekorert esken med ark fra Websters Pages.


Ellers er esken enkelt dekorert. Blomster fra Prima, en liten fjær, en perle og bokstaver fra MM.


Må kanskje innom rema en tur for å se om de har flere slike esker. De kan jo fylles med litt av hvert og gis bort som gave :)

Ønsker alle sammen ei riktig fin uke!
Klem fra Tonje

9 kommentarer:

  1. Lekker påske eske med mange fine gule telys til påske:-)
    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Kjempeflott!!! Og smart!
    Ha en fin dag!
    -klem-

    SvarSlett
  3. Utrolig kreativt og veldig flott løsning på oppgaven. Jeg liker at du har gjort det enkelt=)

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  4. Så flott denne var! Lekkert og kreativt. :)

    Tusen takk for ditt bidrag! ;D

    SvarSlett
  5. Lekker! Må også innom Rema og se etter de kurvene! Den er jo bare helt fantastisk!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  6. Kjempeflott eske.
    Nydelig pyntet.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  7. Har du tittet innom ScrappeHuset??

    SvarSlett
  8. Ooooh, silk eske skulle man gjerne hatt ja!!! :) :) :)

    SvarSlett